The temporary forum for VC Godalming & Haslemere


    SingleTrackWorld defined...

    Share
    avatar
    On_One_Ti_456

    Posts : 104
    Join date : 2009-02-09

    SingleTrackWorld defined...

    Post  On_One_Ti_456 on Fri Mar 06, 2009 1:39 pm

    Urban Dictionary: SingleTrackWorld lol!

    "I'm an overwieght, stuffy, pompous engineer with a lack of personality is there anywhere I can go to have petty arguements with people just like me?"
    "Of course there is, try singletrackworld"


    Anyone care to do one for VCGH... jocolor
    avatar
    Mark
    Admin

    Posts : 152
    Join date : 2009-02-08
    Age : 44

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Mark on Sun Mar 08, 2009 4:09 pm

    lol. that's great. did you find that on STW?

    found a 19" P7 on there today. seeing of its still available...
    avatar
    On_One_Ti_456

    Posts : 104
    Join date : 2009-02-09

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  On_One_Ti_456 on Mon Mar 09, 2009 2:38 am

    Mark wrote:lol. that's great. did you find that on STW?

    found a 19" P7 on there today. seeing of its still available...

    Yep, it's purportedly written by Chipps, one of the people behind STW Exclamation

    A 19" P7 - that'll be like riding a gate Laughing
    avatar
    Mark
    Admin

    Posts : 152
    Join date : 2009-02-08
    Age : 44

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Mark on Mon Mar 09, 2009 4:52 am

    [quote="On_One_Ti_456"]
    Mark wrote:A 19" P7 - that'll be like riding a gate Laughing

    only if ur a short arse....

    you gonna buy a THT skull shirt? I might be.... quite cool Cool
    avatar
    On_One_Ti_456

    Posts : 104
    Join date : 2009-02-09

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  On_One_Ti_456 on Mon Mar 09, 2009 6:01 am

    I love you

    you gonna buy a THT skull shirt? I might be.... quite cool

    You gonna open the Surrey Hills Trolls chapter....
    avatar
    Mike

    Posts : 33
    Join date : 2009-02-09
    Age : 59

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Mike on Mon Mar 09, 2009 7:33 am

    Mark, if you buy one of those shirts, you will have to do Pants Down, or it will be ripped from your body by the Trolls.
    avatar
    Mark
    Admin

    Posts : 152
    Join date : 2009-02-08
    Age : 44

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Mark on Mon Mar 09, 2009 7:37 am

    On_One_Ti_456 wrote:
    You gonna open the Surrey Hills Trolls chapter....

    I was thinking along the lines of 'Surrey Hills Infamous Troll Riders. Shirts could be abbreviated to S.H.I.T Riders. Razz

    talking of 'the' surrey hills, we had our level 2 training course up at Holmbury on Saturday and rode the new Yoghurt pots entrance that we built last year. It was the first time I had ridden it since it has dried out and it is brilliant! I absolutely flew through the corners! (it was commented rather than that just being my HO). Made me want to do a whole load more riding.

    We must organise some saturday rides up there. Will have a look at the saturday rota and see what's spare...

    stevep

    Posts : 34
    Join date : 2009-02-18
    Age : 49

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  stevep on Mon Mar 09, 2009 1:58 pm

    Yoghurt pots rocks, the level two course on sunday was good too, glen's got a good way of putting it across. would be interested in a holmbury ride if i can get the leave pass.

    thanks for organising the course mark, it was well worth the cash, i got alot of it, just need to get out and ride more now.

    Greg I'll PM you the dims of the bars tonight if you're still interested, sorry for the delays.
    avatar
    On_One_Ti_456

    Posts : 104
    Join date : 2009-02-09

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  On_One_Ti_456 on Tue Mar 10, 2009 6:54 am

    Mark wrote:We must organise some saturday rides up there. Will have a look at the saturday rota and see what's spare...

    How about this Saturday am?
    avatar
    Mark
    Admin

    Posts : 152
    Join date : 2009-02-08
    Age : 44

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Mark on Tue Mar 10, 2009 7:24 am

    yup, that's clear. no clashes with lee or chris.

    but..... i have no bike other than my hardrock with optional rack Wink

    you got a spare bouncer?
    avatar
    On_One_Ti_456

    Posts : 104
    Join date : 2009-02-09

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  On_One_Ti_456 on Tue Mar 10, 2009 9:11 am

    Mark wrote:yup, that's clear. no clashes with lee or chris.

    but..... i have no bike other than my hardrock with optional rack Wink

    you got a spare bouncer?

    Wink Nope, just the SS or Jackie's pink Trek hardtail....

    You could take out one of the 'test' bikes for Cyclesworks or Beyond.
    avatar
    Mike

    Posts : 33
    Join date : 2009-02-09
    Age : 59

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Mike on Tue Mar 10, 2009 12:07 pm

    On_One_Ti_456 wrote: .... pink Trek hardtail....
    LOL I love you I love you

    stevep

    Posts : 34
    Join date : 2009-02-18
    Age : 49

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  stevep on Tue Mar 10, 2009 1:09 pm

    steveP wrote:it was well worth the cash, i got alot of it,
    sorry shouldve read i got a lot out of it, wish i had loads of cash.

    On_One_Ti_456 wrote:....pink Trek Hardtail...

    might be worth a donation to comic relief, would need photo proof tho, since i cant make this saturday. Crying or Very sad

    Sponsored content

    Re: SingleTrackWorld defined...

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon Oct 22, 2018 5:40 am